Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Policji w Strzelcach Opolskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony strzelce-opolskie.policja.gov.pl

  • Data publikacji strony internetowej: r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Na stronie opublikowano dokumenty, które:
  • nie można zmienić ich struktury,
  • pochodzą z różnych źródeł, są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co wpłynęło na ostateczny kształt, w tym treść dokumentu.

Treści nieobjęte przepisami

  • Na stronie mogą być zamieszczone treści, które nie zostały przez nas ani na naszą rzecz przygotowane,
  • Na stronie są opublikowane dokumenty, zanim ustawa o dostępności cyfrowej weszła w życie.

Przygotowanie deklaracji dostępności i aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: r.
  • Data ostatniego przeglądu: 20 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2(docx, 0,12MB).

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osobą kontaktową jest koordynator do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami: Dorota Janać

Adres e-mail: elektronicznej rzecznik.st@op.policja.gov.pl, telefon: 47 863 26 06

Kontaktować można się także dzwoniąc do dyżurnego na numer telefonu: 47 863 26 03

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Szczegółowe informacje na temat sposobu zgłaszania żądania znajdziesz na stronie Zapewnienie dostępności cyfrowej stron internetowych Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Dowiedz się jak złożyć skargę w Komendzie Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Policji w Strzelcach Opolskich – ul. Piłsudskiego 3, 47-100 Strzelce Opolskie.

Szczegółowy opis dostosowania naszej siedziby głównej.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Szczegółowy opis dostosowania komunikacyjno-informacyjnej naszej siedziby głównej.

Pliki do pobrania

  • 143.9 KB
Powrót na górę strony