Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności dotyczy strony strzelce-opolskie.policja.gov.pl
- Data publikacji strony internetowej: r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Na stronie opublikowano dokumenty, które:
- nie można zmienić ich struktury,
- pochodzą z różnych źródeł, są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co wpłynęło na ostateczny kształt, w tym treść dokumentu.
Treści nieobjęte przepisami
- Na stronie mogą być zamieszczone treści, które nie zostały przez nas ani na naszą rzecz przygotowane,
- Na stronie są opublikowane dokumenty, zanim ustawa o dostępności cyfrowej weszła w życie.
Przygotowanie deklaracji dostępności i aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji: r.
- Data ostatniego przeglądu: 20 marca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2(docx, 0,12MB).
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest koordynator do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami: Dorota Janać
Adres e-mail: elektronicznej rzecznik.st@op.policja.gov.pl, telefon: 47 863 26 06
Kontaktować można się także dzwoniąc do dyżurnego na numer telefonu: 47 863 26 03
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Szczegółowe informacje na temat sposobu zgłaszania żądania znajdziesz na stronie Zapewnienie dostępności cyfrowej stron internetowych Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Dowiedz się jak złożyć skargę w Komendzie Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Policji w Strzelcach Opolskich – ul. Piłsudskiego 3, 47-100 Strzelce Opolskie.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Szczegółowy opis dostosowania komunikacyjno-informacyjnej naszej siedziby głównej.