Informacja dla interesantów z powiatu strzeleckiego
W związku z zagrożeniem zakażenia koronawirusem, w trosce o zdrowie petentów, pracowników i funkcjonariuszy KPP w Strzelcach Opolskich wprowadzono ograniczenia kontaktów osobistych.
Osoby, które chcą dokonać zwrotu elektronicznie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego pojazdu składają w punkcie recepcyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich (budynek główny) lub przesyłają drogą elektroniczną na adres email wrd.st@op.policja.gov.pl zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu wraz z pokwitowaniem na zatrzymany dowód rejestracyjny.
Osoby, które zwracają się o wydanie notatki informacyjnej o zdarzeniu drogowym przesyłają drogą elektroniczną na adres email wrd.st@op.policja.gov.pl lub w punkcie recepcyjnym Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich (budynek główny) składają wniosek o wydanie zaświadczenia dołączając potwierdzenie wpłaty w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta w Strzelcach Opolskich (nr 98 8907 1089 2002 0090 6878 0001) z tytułu opłaty skarbowej. Wniosek dostępny w punkcie recepcyjnym oraz na stronie internetowej Komendy Powiatowej Policji w Strzelcach Opolskich www.strzelce-opolskie.policja.gov.pl.
W innych sprawach prosimy o kontakt pod numerem telefonu: (77) 462 19 44 – Kierownik Wydziału Ruchu Drogowego, (77) 462 19 43 – Sekretariat Wydziału Ruchu Drogowego, bądź drogą elektroniczną: wrd.st@op.policja.gov.pl. Ponadto informację o zagrożeniach występujących w okolicy można przekazać za pomocą Krajowej Mapy Zagrożeń Bezpieczeństwa dokonując zgłoszenia za pośrednictwem interaktywnej strony internetowej www.policja.pl.